poniedziałek, 28 września 2015

Jeszcze nie wiadomo

                  Cześć..
Dzisiaj piszę posta na tablecie więc nie będzie zdjęć nie rozumiem czemu nie mogę dodawać zdjęč z tabletu. No ale cóż poradzić.
   Tak jak nazwa posta mówi nic jeszcze nie jest wiadomo ,bo jak mówiłam już wcześniej szukam adminka na blogu poprosiłam czy się spytałam czy moja koleżanka z klasy chce ze mną tego oto bloga prowadzić no ale jeszcze nie wiem czy się zgodzi nie powiedziała mi tego wprost czy Tak czy Nie ale czekam może jutro.
          Jeśli chodzi o bloga będę musiała zmienić e-mail ale najpierw muszę go zrobić bo kiedyś e-mail szkolny się skończy i wtedy wszystko zniknie i pów je będzie nic a tego nie chce.
      Postaram się to zrobić w tym tygodniu może jutro albo w czwartek.
    Zrobię dzisiaj ankietę o tym o czym chcecie posta na następne dni ten post na który zagłosujecie będzie napisany w Piątek !!!
 A teraz to by było chyba na tyle dzisiaj nie mam już więcej do powiedzenia :)

     Zapraszam jutro wejdźcie na bloga bo następny post będzie :)




                  -Wiktoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz