piątek, 25 września 2015

Zdjęcia i ubrania

              Cześć po raz drugi dzisiaj
Dobra już wyjaśniam jak to wszystko będzie się odbywać.
BędIe się to nazywało "FOTO And LOOKS" będę dodawała zdjęcie moich looków czyli ubiorę się w jakieś moje ciuchy (nie muszą być to nowe ciuchy) i dodam te zdjęcia na bloga. 
Wten sposób pokaże wam jak ja się ubieram jaki jest mój styl ubierania się  możecie też na mój e-mail wysyłać mi swoje zdjęcia które pokaże na blogu za waszą zgodą ;)
 Postaram się jutro zrobić takiego posta i mam nadzieje że jutro z Wiolą zrobimy Design bloga ale tego nie obiecuję no post napewno będzie ale Design zależy od Wioletki nie mogę na nią naciskać bo i tak strasznie jej Dziękuję i z góry na tym poście chce jej podziękować już teraz :) Że sama mi to zaproponowała swoją pomoc Wiola jesteś super !!!!!!!

   

                  -Wiktoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz