wtorek, 13 października 2015

Dużo Nauki #1

                                                  Witam.... w dzisiejszym poście. 
Nieraz (często) mam takie dni jak dzisiaj czyli nauka przed sprawdzianem, kartkówką itp.
Akórat w czwartek przypada mi SPRAWDZIAN z przyrody z takiego tematu ,że trochę tego jest no nie jestem zadowolona jak każdy (chyba każdy).
  Ten sprawdzian składa się z 9 tematów długich tematów. Zrobiłam kilka zdjęć mojego podręcznika i takie tam. Jakby taka sesja zdjęciowa książki ;)














Oto moje książki ;0





5 komentarzy:

  1. Nauka, skąd ja to znam? ^^ Masakra, jestem teraz w drugiej klasie gimnazjum i mamy coraz więcej tematów które są tak trudne do zrozumienia, ze szkoda gadać. Wpadnij w wolnej chwili: [klik] ! Pozdrawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio??? Też mam jutro xDD

    Zapraszam !! janeczga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę ci pomoc z geo , zdawalam ją na maturze
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. tak szczerze nauczyłam się dość dobrze i sprawdzian był prosty ale bardzo dziękuję i jasne że wejdę na towjego bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę mam to za sobą i powiem Ci ze nie jeden raz chciałabym wrócić do szkoły;)
    Co to było za życie ale pamiętaj najlepsze przed Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń