czwartek, 8 października 2015

FOTO AND LOOKS #2

                            Cześć..... Dzisiaj następny post z serii FOTO AND LOOKS.
Mam nadzieje że spełniłam swoją obietnice dodania kolejnego posta z naszej serii.Post dzisiejszy będzie o moim looku no bardziej o kórtce na jesień którą noszę na codzień do szkoły. Nie przedłużając proszę nowe zdjęcia:

 Ma według mnie bardzo ładny kolor, zawieszki na zamki są różowe.





Czapka z napisem LOVE, świeconce koraliki w różnych kolorach.
 To ja ale zdjęcie brzydko wyszło następnym razem w okularach i na dworze przy ładnej sceneri Jutro postaram się napisać o moich jutrzejszych zajęciach tanecznych i dodać zdjęcia ;)




2 komentarze:

  1. Na Twojego bloga trafiłam przez przypadek, poprzeglądałam i tak mi się przypomniało jak byłam w Twoim wieku i też tak zaczynałam :) Tak jakoś miło się zrobiło, życzę Ci wszystkiego najlepszego w dalszym blogowaniu.
    A także zapraszam do mnie:
    http://aintitfun-vivblog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje zapraszam do obserwowania ja tez cie zaobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń