sobota, 17 października 2015

Jedzonko


                        Cześć......
Dzisiaj jest sobota trochę odpoczynku i trochę pracy w domu i na ogrodzie
  Ogółem pomoglam mojemu bratu w nauce bo ma dużo do nauki ma on na imię Karol jest ode mnie o 2 lata młodszy.
  Wczoraj do domu z Niemiec przyjechała moja siostra kyóra zarazem przywiozła słodycze niemieckie.
Kilka paczek żelków Haribo i taką Nutellę no nie wiem jak to wam napisać poprostu dodam zdjęcia.


To na tyle do następnego posta.
   



                                       Wiktoria




4 komentarze:

  1. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z miłą chęcią wejdę i zaobserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Nutella zawsze dobra ;)
    Tylko w nadmiarze ^_~ staraj sie robić zdjęcia w świetle będą bardziej wyraziste bo teraz mało widać a nie jednemu by ślinka pociekła ;)
    Na samom myśl o słodkim ;)
    Zapraszam do mnie
    http://rogatyaniol19.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm uwielbiam nutelle :) ale mi smaku narobiłaś, chyba zaraz sie przejde do sklepu :D

    OdpowiedzUsuń