sobota, 3 października 2015

Jesienna kolekcja ubrań.

                               Cześć...
Po kilku dniowej nieobecności nareszcie post.
    Trochę nie miałam czasu a jak już miałam chwilę to na odpoczynek.
I wczoraj jeszcze zajęcia taneczne no trochę tego była ale dzisiaj jest sobota dzień odpoczynku ale nie do końca bo od pon. do środ. mam po jednym sprawdzianie.
  I jeszcze jedna rzecz Sprzedaje W Sklepiku Szkolnym (Nareszcie)
A teraz nareszcie post dzisiaj wam pokażę wam nową Jesienną kolekcję . Miałam dodać coś co polecam chociaż sesja też miała być bo było po trzy głosy na każdy ale wybrałam ten oto post.
 I to kolekcja Damska.

1. Kórtka/Bardzo mi się podoba/




Bluza damska Only - Zalando
2. Koszula coś pod kremowy kolor czarne znaczki/ też mi się bardzo podoba/
Koszula damska BODYFLIRT - bonprix
3. Sukienka kolor czarny z sznurkiem/Bardzo mi się podoba
Sukienka BODYFLIRT - bonprix




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz