poniedziałek, 26 października 2015

Kasiążka pod tytułem tom 2 #1

             Cześć ... Dzisiaj pierwszy post z seri książka pod tytulem. Ogółem kupiłam ją sobie dokładnie 3 sierpnia 2015 roku. Zrobiłam tam kilka zadań ale będziemy nie które zadania robić z wami czyli będzie to się odbywało tak że wy piszecie w komentarzach swoje propozycje na temat jakiegoś zadania a ja dodaje i wybieram jeden komentarz i dzięki temu komentarzowego dodaje zdjęcia jak ja to robię czyli wypełniam to zadanie. 
 
 
 
 
 
 
 
 Mam nadzieje że cieszycie się że dodałam dużo zdjęć. ;) 
 A teraz zadanie dla was czekam na komentarze wasze pomysły na to zadanie bardzo proszę o kreatywność wybiorę według mnie najlepszy. 
 Zapraszam do aktywności w komentarzach.




                                                               WIKTORIA 

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam taką książkę bardzo ją lubię chociaż często nie robię zadań w takich książkach z lenistwa i braku czasu :)
    Ale życzę Ci kolejnych takich książek!
    Zapraszam do siebie: martiandroxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń