poniedziałek, 12 października 2015

Pobieram nową aplikacje

                            Cześć ...
Możecie zauważyć że piszę inną czcionką zawsze pisałam czcionką o nazwie Courier a teraz pisze Georgia. Wiem wiem dzisiaj nie miało być posta ale mi się nudzi i tak jakoś miałam ochotę napisać posta oczywście jutro też będzie post. 
   Nie przedłużając przejdę do tematu posta. Jak już w którymś z postów mówiłam że nie mogę dodawać zdjęć jak jestem na tablecie (teraz na nim jestem) rozwiązałam
Swój problem kłopot nie wiem jak to nazwać ale poprostu miałam z tym problem
A bardzo chciałam dodawać zdjęcia ponieważ zawsze muszę latać z aparatem
A aparat ma gorszą jakość od tableta. Po drugie nie raz nie mam ochoty
Wchodzić na laptopa a na tablecie jest o wiele wiele szybciej.
     Więc pobrałam (pobieram) sobie Google+

     To na tyle 

                                                   -Wiktoria

3 komentarze: