środa, 28 października 2015

Recenzje na temat MoviestarPlanet.

                                                  Cześć..... Dzisiaj napiszę posta o grze którą ktoś z was może znać może nawet gra. Albo po prostu nie wie co to znaczy. Jest to gra w której może mieć swoich znajomych, możesz również dawać im grafy i z nimi pisać. Masz do dyspozycji wiele gier np. Guiz, Ubierz się itp. Możesz także przebierać się i kupować różne ubrania ( według uznania ).
 A teraz kilka zdjęć z mojego konta które nazywa się badzula098 


 Mój ubiór na Halloween :)


Liczba star coins i który mam lv.

a tutaj zadania które można zrobić w Halloween.

2 komentarze:

  1. A kiedyś coś widziałam ;)
    Pewnie reklama Ja osobiście w wolnych chwilach gram w Imperia Online
    ale zaczyna mi sie nudzić ;)
    Troszkę mało napisałaś o tej grze :) ogólnie lubię grać w budowlanki budować miasta zamki itp.
    ;)
    Zapraszam do mnie w wolnym czasie
    http://rogatyaniol19.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. JA założyłam moje konto w 2011 i teraz mama już 4 i uwielbiam grać jak mam czas :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń