środa, 18 listopada 2015

A new hobby ? A new passion ?

Cześć...
Ostatnio oglądałam wiele stron i wiele filmów mówiących o nauce robienia tła np. na blogi lub Facebooka.
Jednym słowem mówiąc dostałam "Fioła" na punkcie robienia tła.
Założyłam nawet stronę gdzie możecie zamawiać tła na różne okazje.  Ogółem musicie mieć facebooka strona nazywa się Tło Dla Ciebie ;)
Specjalnie dla was zrobiłam kilka takich ,chociaż wiem ,że jeszcze nie jestem mistrzyniom w tej czynności ale chce spróbować :)
Oto One :
 Z Lodovicą.

Z Seleną Gomez.
Z Katy Perry :) (bardzo mi się podoba)

 To tło zrobiłam dla moich koleżanek z zajęć tanecznych w Goku Siedlec :)
Ps. To już koniec , ale jeszcze jedna prośba w sobotę jedziemy na konkurs taneczny
Ogólnopolski właśnie z tych zajęć Trzymajcie za nas mocno kciuki <3






7 komentarzy:

  1. Fajny post, życzę powodzenia w tworzeniu dalszych nagłówków. Radzę popracować też nad językiem bo zdarzają się błędy - piszę to z życzliwości, absolutnie Cię nie obrażam.
    Pozdrawiam! Obserwuję!

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście ,ale postaram się to zmienić motywacji mi dodałaś Dziękuję :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki według mnie nie zbyt ale twoja pochwała zawsze doda otuchy :)

      Usuń
  3. Świetny Post, blog również wspaniały :)
    Zapraszam do mnie --------> http://www.rogsana.blogspot.com/
    Miło będzie jak zaobserwujesz bloga i skomentujesz posty :*

    OdpowiedzUsuń