czwartek, 5 listopada 2015

Jesień-nauka i konkursy

                         
Cześć...
Dzisiaj post o JESIENI w którym znajdziecie :
-coś z mojego życia
-moje odczucia
-oraz co lubię w jesieni
-zdjęcia mojego ogrodu podczas jesieni
ZACZYNAJMY
Po pierwsze chciałabym serdecznie wam podziękować za wyświetlenia i obserwacje.
Ja tak szczerze, z swojego punktu widzenia lubię jesień , za to ,że np. liście które spadają jak samoloty z papieru na ziemię.
Również ją lubię za to ,że gdy pogoda nie taka piękna siedzę w domu przy ciepłym grzejniczku z książką pod kocykiem i staram się wejść do świata książki tak jakbym, była tam postacią lub główną bohaterką. W tym miesiącu mam kilka konkursów takich jak :
-Konkurs taneczny (z zajęć)
-Konkurs Wojewódzki z j.polskiego
-Konkurs z przyrody
Do tego Akademia Szkolna organizowana przez naszą klasę o Powstaniu Listopadowym.
I nauka typu sprawdziany oraz kartkówki lub pytania.
A teraz chwila odpoczynku od czytania czas na zdjęcia :)

Te zdjęcie podoba mi się najbardziej.


''MALA''



5 komentarzy:

  1. Noo szykuj się na te konkursy! Śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam! :)

    http://violaandkasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Mam nadzieje że się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się najbardziej podoba się pierwsze zdjęcie! :)
    Powodzenia na konkursach i świetnej zabawy!
    martiandroxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń