niedziela, 8 listopada 2015

Tag-10 dziwnych pytań o mnie.

Cześć dzisiaj post Tag 1o dziwnych pytań o mnie :0

1. Czy masz rodzeństwo ?
Tak mam brata młodszego i dwie starsze siostry.

2.Czy chodzisz na jakieś zajęcia dodatkowe ?
Chodzę na zajęcia taneczne i na wolontariat

3.Ile koleżanek z twojej klasy ma bloga (podaj linki) ?
4.Czy masz swój ulubiony przedmiot w szkole ?
wychowanie fizyczne

5.Co wolisz pepsi czy cole ?
cole

6.Co wolisz  kolor niebieski czy fioletowy ?
niebieski

7.Co wolisz tableta czy laptopa ?
tableta

8.Czy masz dotykowy telefon ?
Tak

9.Czy jesteś zadowolona z swojego bloga ?
Bardzo a zwłaszcza z komentarzy i obserwatorów
jeśli chcesz to zaobserwuj oczywiście nie zmuszam.

10.Jakie jest twoje marzenia dotyczące bloga ?
mieć co najmniej 50 obserwatorów i 20000 tyś. wyświetleń :)




15 komentarzy:

  1. I wciąż nie kapuję czemu 10 DZIWNYCH pytań?
    aniapodlecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Można wybrać sobie wiele rzeczy np. 20 pytań albo 100 poprostu wybierasz ile chcesz I dzięki za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za miłe komentarze ;) mam nadzieje że odwiedziicie jeszcze mojego bloga ;) i znowu napiszecie komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny Tag!
    Dziekuje za komentarz u mnie :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. spoko :) też pozdrawiam masz świetnego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dąż do celu!

    http://itismytimee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takiego słowa potrzebowałem ;) słowa otuchy zawsze dobrze działają

      Usuń
  7. Śliczny masz blog. Też kocham niebieski ♥
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w klasie oprócz nie tylko jedna dziewczyna ma bloga..

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziięki za komentarze i do tego bardzo miłe :0

    OdpowiedzUsuń