sobota, 19 grudnia 2015

My dream list of gifts

                                             
   Cześć ! Dzisiaj następny post z serii świątecznej ,jest to chyba moja ulubiona seria jak do te chwili.
Mówiąc dalej chciałabym dzisiaj wam zaprezentować
"Moją Wymarzoną Listę Życzeń"
Opowiem wam to co chce dostać a nie to co  a
na pewno dostanę.

1. Grę na X-boxa  Fifa 16.

2.Tangle Teezer.

3. Kolorowanka (artystyczna) Tajemny ogród. Wiem może ktoś pomyśli co za dziecinada ale ja kocham malować i rysować.
Znalezione obrazy dla zapytania tajemny ogród kolorowanka


To by było na tyle ogółem tylko to chce dostać a to co dostanę na pewno tajemnica na święta kolejny post z prezentami.
Jeszcze dostanę od kolegi prezent bo robimy sobie w klasie paczki :)
 
Na tegoroczne Święta Bożego Narodzenia życzę wszystkim czytelnikom i blogerom oraz wogule wszystkim ludzią aby każdy z nas przeżył ten przepiękny czas w gronie rodzinnym lub przy osobach które KOCHAMY <3
Życzy Wiktoria :)

19 komentarzy:

  1. mam tą kolorowankę, chociaż mam ponad 20 lat, tak więc, nie jesteś dziecinna hehe ;) Obserwuje!
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączmy się kolorowankami :) Hah dzięki za obs :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne rzeczy :) Też chciałabym Tangle Teezer.
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie tangle teezer przydaje się do szkoły np. po w-f

      Usuń
  3. Tangle teezer planuje kupic. Strasznie bym chciala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tangle teezer planuje kupic. Strasznie bym chciala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. X boxa to ją chętnie bym chciała
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już dostałem Fifę i zaraz idę właśnie grać! <3

    Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego, co wymieniłaś, też bym chciała Tangle Teezer :)

    Serdecznie zapraszam na BLOGMASY! http://yourinspiration77.blogspot.com/2015/12/dailylifeblogmas2.html :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię Fifę! ;) Kupiłam sobie osatnio Fife 16 i muszę przzynać, ze jest super!

    http://julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tangle Teezer polecam jak najbardziej a kolorowanki nie sa dziecinne rzynajmniej nie takie heh

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście najchętniej chciałabym dużo spokoju, rodzinę w komplecie i pracę po maturze. Ale ja jestem staromodna. Miłego sprzątania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci, żebyś dostała wszystkie wymarzone prezenty! Wesołych świąt!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorowanka wydaje się być fajna :)
    pozdrawiam :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń