piątek, 25 grudnia 2015

Prezenty które dostałam

Cześć jak tam wam mijają święta ?
Bo mi mega super łączmy się prezentami wszyscy :)
Jadąc dalej pokaże wam dzisiaj moje rzeczy które dostałam na Święta Bożego Narodzenia i na imieniny ,które obchodziłam niedawno z całą rodzinką.
Listę co chce dostać już dodałam a teraz co tam mi Gwiazdor przyniósł pod moją choinkę.
Tyle czekania na te prezenty i tyle radości z tego co dostaniemy.
Dodam też moją opinię na temat prezentów.


1. Tangle teezer który sobie wymarzyłam ma on kolor niebiesko różowy i polecam go bo moje włosy po nim bardzo ładnie wyglądają. Ocena 10/10

2.Fifa 15 miałam mieć 16 ale nie było w sklepach więc i tak bardzo mi się spodobała wygląda to jak prawdziwa gra mega super polecam. Ocena 9/10

3. The Sims 4 to było wielkie zaskoczenie dostanie prezentu takiego na spółkę z bratem oczywiście ale grafika godna polecenia wszystko strasznie realne. Ocena 10/10

4.Ubrania dostałam wile ubrań ale najwięcej od wuja na zimowisko całą walizka są tam spodnie narciarskie, buty, golfy różne itp. Ocena 10/10

5.Pidżama dostałam ją od rodziców jest ona bardzo wygodna. Ocena 10/10.
Słodyczy nie będę oceniać po prostu pyszne ;) Mniam
To by chyba było na tyle do następnego posta i pozdrawiam was serdecznie WESOŁYCH ŚWIĄT <3
Wiktoria
A co wy dostaliście pod choinkę ?


6 komentarzy:

  1. Mogłaś dać zdjęcia, bo tak to jakoś pusto w tym poscie Zapraszam do mnie-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ale spokojnie jeszcze dodam mam już palny na następny post :)

      Usuń
  2. Świetne prezenty, tangle teezer najlepszy! *-*
    Czekam na następny post ;)
    Pozdrawiam i Wesołych Świąt!

    http://violaandkasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wioletta już niedługo będzie post z zdjęciami także obserwuj dalej :)
      I też życzę Ci Wesołych Świąt :)

      Usuń