sobota, 9 stycznia 2016

Wywiad z Wiolettą


Pierwszy jak do tej pory post z wywiadem.
Dzisiejszy wywiad który wam zaprezentuje to wywiad z jedną z blogerów Wiolą link do bloga violi

1. Czemu zaczełaś blogować ?

Blogować zaczęłam spontanicznie, razem z Kasią wpadłyśmy na ten pomysł i tak oto zaczęła się ta cała historia.

2. Czy blogowanie sprawia Ci przyjemność ?

Tak i to bardzo dużą, jakby mi nie sprawiało to już chyba nie blogowała bym.

3. Myślisz o przyszłości swojego bloga ?

Szczerze, to nie. Nigdy nie myślałam i trzymam się tego - żyj teraz i tu.

4. Myślałaś kiedyś o przestaniu blogowania ?
Nie, nie myślałam o tym, żeby przestać blogować. Miałam może chwile zawahania, ale tak to poza tym nic

5. Masz momenty pustki że np. nie wiesz co napisać w poście lub jakiego napisać posta ?
Może kiedyś tak miałam, lecz teraz mi się już to nie zdarza. Posta wymyślam kilka dni przed opublikowaniem jego, więc nie mam problemów z głównym tematem i treścią.

6. Czy masz jakieś inne zainteresowania oprócz blogowania ?
Tak mam i to nawet sporo, lecz takimi najważniejszymi to fotografia i gotowanie. Bardzo lubię fotografować (szczególnie tryb makro) oraz gotować.

7. Zaczynając z kogo brałaś przykład ?
Może ujmę to inaczej, nie brałam przykładu tylko wzorowałam się. Inspirowałam się wieloma blogami i nie mam tego jednego najlepszego.

8. Twoje top 3 blogi ?
Ojej, ciężki wybór szczerze mówiąc. Może wybiorę blogi dziewczyn, których raczej nie znam, bo blogi moich koleżanek z klasy są oczywiście wszystkie ponad rankingiem! Emotikon heart1. Piankaofstyle 2. Don't be normal 3. Julia Janulewicz

Oczywiście kilka zdjęć Wioli nie zaszkodzą :*



























To by było na koniec DO NASTĘPNEGO POSTA :*

Wiktoria
Blog mojej koleżanki Oliwi

17 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post i zdjęcia! :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2016/01/japanese-candy-tokyotreat.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię czytać wywiady :) będę czekać na następne

    http://kolejnylevel.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe. :)

    http://blogujaca-domi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe. :)

    http://blogujaca-domi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że posty typu wywiad są bardzo ciekawe, dzięki temu można poznać bloggerów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wywiad i sam pomysł na niego jest super!
    Sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ciekawy wywiad i bardzo kreatywny blog! Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Księżycova

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ciekawy wywiad i bardzo kreatywny blog! Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Księżycova

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajrze na jej bloga :)

    Obserwuję :)
    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne pytania ! ^-^masz bardzo ładny desing <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny design . Miło się tu czyta posty.
    blogujezuzka.blogspot.com jak chcesz to možesz zajrzeć. Niezmuszam

    OdpowiedzUsuń