niedziela, 3 stycznia 2016

Zimowisko

Cześć ludziska jak tam u was w nowym 2016 roku ?
Nasz blog właśnie wczoraj obchodził 1 rok czyli mamy już roczek
Ale nie będę gadała nie na temat bo bo bo bo, od dnia 16-22 stycznia nie pojawi się post ponieważ jadę na zimowisko szkolne do Przesieki wraz z koleżankami i bratem oczywiście koledzy też.
Ogółem może napiszę króciutkiego z telefonu czy coś takiego ,ale na pewno napiszę go po przyjeździe zdjęć będzie pełno.
Dzisiaj chciałam wam zaprezentować ,moje przygotowanie do Zimowiska już mam wszystko ogarnięte bo od dzisiaj zostało jeszcze 14 dni do wyjazdu nie mogę si doczekać.
Lista potrzebnych rzeczy :
-legitymacja szkolna
-zapasowe buty
-buty (papcie) do chodzenia po schronisku
-zapasowe spodnie (jedne narciarskie nieprzemakalne)
-ciepły sweter, dres
-ciepłą kurtkę
-piżamę
-zmiany bielizny (na 6 dni)
-kilka par skarpetek (jedne grube)
-przybory toaletowe + ręcznik
-czapka, szalik, rękawiczki, rękawice narciarskie, (mogę być zapasowe)
-chusteczki do nosa
-woreczki na żywność
-plecak (mały)
-książeczka zdrowia dziecka
-PESEL
-strój kąpielowy przy braku śniegu.


Na pewno na zimowisko biorę swój Tangle Teezer.


Oczywiście telefon też , zdecydowal am że tabletu nie będę brała bo bo bo nie chce.

A ma cie tu kawałek kartki którą dostaliśmy od organizatorów wycieczki.


U was też spadł śnieg ?

 
Oczywiście mam tu dla was kilka rzeczy które dostałam od wuja na zimowisko.
#skarpetki

#plecak

#golf tylko jeden bo drugi jeszcze musi wuja przysłać.

#buty

 #spodnie narciarskie

#czapka i rękawiczki

znowu te same buty

 i walizka nowa w której to wszystko i jeszcze więcej się znajdowało.
Nie będę więcej pokazywała żebyście nie zrozumieli mnie źle ponieważ nie chciałabym komentarzy typu ale się chwalisz.
To na tyle na dzisiaj.
A czy wy gdzieś wyjeżdżacie na ferie ?
Wiktoria


8 komentarzy:

  1. Ale macie fajnie ze macie śnieg *-* Ja wyjeżdżam do Warszawy z rodzicami :) Pozdrawiam, malwina-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajnie to jest trochę się z bratem ślizgaliśmy dzisiaj i wczoraj na naszej ślizgawce
      która ma około 20 metrów dlugości

      Usuń
  2. U mnie w mieście nie ma śniegu niestety i raczej nie będzie :( ale jest bardzo zimno bo ok.-12 stopni..

    OdpowiedzUsuń
  3. co powiesz na wspólną obserwację? jeśli się zgadzasz to wpadnij do mnie i daj znać :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanowie się ale raczej z miłą częcią :)

      Usuń
  4. U mnie nie ma śniegu i już raczej nie będzie :C Bardzo podobają mi się te buty i walizka :D Udanego wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo zawsze trzeba mieć nadzieje :)

      Usuń