czwartek, 25 sierpnia 2016

Back to School + Jak planować ,by na wszystko starczyło czasu.

No hej !
To pierwszy ,ale nie ostatni post z serii Back to School ! 
W tym poście zaprezentuje Wam moje biurko ,czyli co i jak z porządkiem. Z ogólnie wszystkim. I dodam kilka zdjęć z rzeczy ,które kupiłam sobie z myślą o szkole.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Więc do rzeczy ! 
Wiedząc ,że nadchodzi szkoła już jest coraz bliżej nas. Pomyślałam że może zagospodaruje jakoś swoje biurko. Ponieważ przychodząc ze szkoły odrabiając zadania domowe ucząc się ,potrzebuje trochę miejsca dla siebie. A przy bałaganie nic nie uda mi się zrobić.
Oto kilka zdjęć przyborów szkolnych z krótkim opisem.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mamy tutaj gumkę do mazania i jednocześnie temperówkę oraz karteczki przylepne do zaznaczania np. zadań domowych itp.

 ----------------------------------------------------------------------------------------
Kolorowe Cienkopisy ! Zawsze przydatne.
 --------------------------------------------------------------------------------------
Chlebak i Bidon w tych samych kolorach (Galicja)
-----------------------------------------------------------------------------
Korektor w taśmie.
--------------------------------------------------------
Malutki notesik do zapisywania różnych rzeczy !

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A teraz jeszcze. Jak planować ,by na wszystko starczyło czasu. Wiele osób ma problem ,bo jednak przychodząc ,ze szkoły nie tylko chcemy odrobić lekcje ,ale również potrzebujemy odpoczynku, rozrywki, trochę czasu dla siebie. Więc warto nie raz mając dzień w którym mamy mnóstwo rzeczy do zrobienia 
zaplanować sobie kilka rzeczy. Ja kupiłam sobie "Kalendarz Szkolny 2016/2017" by zapisywać tam wszelkie zadania domowe, sprawdziany, itp. Mogę zobaczyć w nim również ważne daty, kiedy kto ma imieniny itd. 
No więc w następnym "Back to School" Pokaże wam resztę rzeczy i również kalendarz szkolny. 



12 komentarzy:

  1. Fajny Post! :) PODOBA MI SIĘ ZAPRASZAM DO MNIE!
    kalolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jak najbardziej przydatne :) http://mama-na-obcasach.wixsite.com/mama-na-obcasach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba być zawsze przygotowanym :)

      Usuń
  3. Lubię takie posty :) Super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybacz jednaj widzialam juz wiecej ciekawszych postów tego typu. Weszłam tu bo chciałam dac Ci szanse jednak a) z tym obs za obs i kom z kom bardzo zniechęcasz, nikt nie lubi spamerstwa. B) ten post nic ciekawego nie wnosi mogłaś go lepiej napisac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie obs za obs to nic złego jak kto woli :) Każdy również ma inny gust i dla mnie ten post jest dobry :D

      Usuń