sobota, 20 sierpnia 2016

Nowy początek, Nowa nazwa

  No więc jestem to znowu ja Wiktoria.
Tym razem tematyka bloga trochę się zmienia , jednakże nie zabraknie postów które widzieliście
w poprzedniej odsłonie mojego bloga.
Pewnie każdego nęcą dwa pytania. 
Dlaczego tematyka bloga się zmienia ?
Ponieważ z każdym dniem każdy z nas dorasta w jakiś tam swój sposób. 
Oczywiście mnie i wiele innych ludzi na świecie codziennie coś spotyka.
W moim przypadku nie raz jest to zła rzecz
,a nie raz coś jest dobre z czego jestem bardzo zadowolona.
Drugie pytania to.
Czemu akurat "Pamiętnik Nastolatki" ?
Ponieważ chciałabym w większej części pisać o życiu codziennym. O rzeczach które mnie dołują. 
W 1/3 będę ten blog traktowała jako swoją
przyjaciółkę której mogę się wygadać ze wszystkiego.
Mogę Wam na tą chwilę powiedzieć ,że nie raz ,a nawet często uważam się za
pesymistę. Życie często traci sens dalszego dążenia do wybranego celu życiowego.
Często czujesz się taki samotny.
Jest tyle ludzi na świecie a ty czujesz jakbyś był sam bez nikogo.



 To by było na koniec do następnego posta :)


 -Wiktoria

10 komentarzy:

  1. Pasja do blogowania masz to widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czy odważyłabym sie na taką zmiane. Ogólnie co do zmian jestem kiepska! ;)
    Powodzenia.
    Ładne zdjęcia. ;)
    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakimś stopniu jest to ryzyko ale jak nie zaryzykujesz to nie zyskasz :)

      Usuń
  3. Fajny blog.Zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń